آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 15455
شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

کارگران ۲۲ استان به کوه ۳۱۵۰ متر قوشاداغ اهر صعود کردند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی کارگران ۲۲ استان کشور و کوهنوردان شهرستان اهر با حضور نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستانی برای دومین سال متوالی به کوه ۳۱۵۰ متر قوشاداغ اهر صعود کردند.

میر احد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در مراسم صعود سراسری کوهنوردان کارگر کشور به کوه قوشاداغ اهر اظهار داشت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان و برای دومین بار صعود سراسری کوهنوردان کارگر کشور به کوه قوشاداغ اهر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های ورزشی در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی، سلامتی و صیانت از نیروی کار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امسال استقبال بهتری از صعود سراسری شده است ابراز داشت: تعداد ۳۵۰ نفر از کارگران ورزشکار از ۲۲ استان کشور به شهرستان اهر سفرکرده و در این صعود شرکت کردند که یک حرکت بزرگ ملی در سطح ورز کارگری محسوب شده و تأثیر به سزایی در روحیه این قشر زحمتکش دارد.

حسینی با تقدیر از مسئولان برگزارکننده این برنامه ورزشی عنوان کرد: از بیژن خراسانی فدراسیون ورزش کارگری، اقبال افلاکی رئیس انجمن کوهنوردی کارگران کشور، رئیس هیئت کوهنوردی آذربایجان شرقی، معاون فرماندار اهر که با حضور و همکاری خود موجب افزایش اعتبار این برنامه شدند و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر و سایر ادارات تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند مانند گذشته ادامه یابد.

گفتنی است، این همایش صعود سراسری با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر، هیئت کوه نرودی و اداره و رزش و جوانان شهرستان اهر برگزار شد.

به گزارش اهرامروز، در پایان صعود ۳۵۰ کارگر و کوهنورد که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت از سه آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.