آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 27438
جمعه - ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر:

کسب مدال قهرمانی جهان توسط بانوی رزمی کار اهری یکی از اتفاقات فراموش نشدنی خواهد بود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلیل علیجانپور در مراسم استقبال از فاطمه صفری قهرمان مسابقات جهانی IMGC  (آرنیس) کشور بلاروس و کادر فنی اهری این سبک هنرهای اظهار کرد: حضور ورزشکاران و کادر فنی از شهرستان اهر، در مسابقات جهانی بلاروس که تیم ملی آرنیس ایران در این مسابقات هم حضور داشت برای اهری ها مایه افتخار است.

وی ضمن تبریک به اعضای تیم ملی کمیته آرنیس کشور که با حضور در مسابقات جهانی بلاروس برای کشورمان ایران، افتخار آفریدند گفت: حضور کشور ایران در این مسابقات بسیار مهم و ارزشمند بود همچنین ملی پوشان آرنیس با کسب مقام نخست در این مسابقات، اعتبار ایران را در جهان بالا بردند.

وی همچنین کسب مدال طلای این مسابقات توسط بانوی ملی پوش اهری را نقطه قوتی برای ورزش های رزمی در شهرستان اهر دانست و گفت: حضور و کسب مدال قهرمانی خانم فاطمه صفری، بی شک یکی از اتفاقات فراموش نشدنی در اهر خواهد بود و مردم شهرستان اهر به وجود چنین بانوان شجاعی می بالد.

وی تلاش و کوشش استاد حسین عزتی برای مدیریت کمیته آرنیس را بسیار ارزشمند دانست و افزود: جای شکر است که کمیته آرنیس کشور توسط همشریمان استاد حسین عزتی بنیان گذار هنر رزمی آذران رزم مدیریت می شود.