آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 12738
چهارشنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد

کشف بیش از ۳۸ هزار نخ سیگار قاچاق در اهر

کشف بیش از ۳۸ هزار نخ سیگار قاچاق در اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر، سرهنگ یونس منفرد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کشف محموله سیگار خارجی قاچاق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش سیگار قاچاق در یکی از روستاهای تابعه شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: مأموران با بکار گیری شیوه‌های فنی پلیسی توزیع‌کننده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد : در بازرسی از منزل متهم تعداد ۳۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالای مکشوفه ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر بیان داشت: در این خصوص یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی بابیان اینکه قاچاق بزرگترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد می کند، یادآور شد: قاچاق کالا و اجناس در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نه تنها برای اقتصاد کشور زیان بار است بلکه همین معضل قاچاق گاهاً موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن جوانان نیز می شود.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با ۱۰ فقره سرقت در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ یونس منفرد در ادامه افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان در حین گشت زنی در محلات حاشیه‌ای شهرستان متهم را حین سرقت از داخل خودرو دستگیر کردند که در بازرسی از وی دو کیسه حاوی لوازم داخل خودرو و ۳۵ عدد فلش مموری، شش دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه چراغ‌قوه، اسپیکر و یک جفت دستکش که سارق در حین ارتکاب جرم به‌منظور به‌جای نماندن آثار انگشتان در صحنه جرم استفاده می‌کرده است، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که فردی معتاد و سابقه‌دار بوده، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و همچنین تعدادی از اموال مکشوفه تحویل مال‌باختگان شد.

فرمانده انتظامی اهر در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تداوم و تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت‌های پلیسی اطلاع و هرگونه انتقاد، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را با تلفن ۱۹۷ اعلام دارند.

انتهای پیام/