آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 50107
جمعه - ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

کشف کالای قاچاق به ارزش۳۰۰ میلیون تومان طی شش‌ماهه نخست سال در شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر بابیان هدف دشمنان از راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای قصد تخریب بنیان خانواده‌ها را دارند، اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای بی‌بند و باری را ترویج می‌دهد و این هدفی که دشمنان ما آن را دنبال می‌کنند.

وی، بیشترین جرائم سرقت را در منازل و خانه‌باغ‌ها اعلام کرد، افزود: ۹۵ درصد سرقت‌ها در شهرستان اهر را کشف کرده‌ایم و به صاحبان خانه‌باغ و مردم با حفظ ایمنی فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از افزایش پرونده‌های نزاع و درگیری در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه آستانه تحمل مردم پایین آمده به طوری که برای جزئی‌ترین مسائل پیش‌پا افتاده با هم درگیر می‌شوند.

منفرد با اشاره به اینکه آمار تلفات جانی در حوادث رانندگی داخل شهری اهر صفر است، تصریح کرد: علی‌رغم این‌که در شهر حوادث منجر به فوت نداریم برعکس آن در جاده‌های شهرستان آمار حوادث و تلفات جاده‌ای افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در سطح کشور نزدیک به ۷۵ درصد مردم هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند این در حالی است وقتی پلیس توصیه به استفاده از کمربند ایمنی یا کلاه ایمنی به خاطر حفظ سلامتی مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با ذکر اینکه جاده کمترین دخالت را در حوادث جاده‌ای دارد، اظهار کرد: اغلب حادثه‌ها ناشی از سهل‌انگاری و بی‌توجهی به قوانین است و برخی عادت دارند که تقصیر خودشان را گردن جاده یا دیگران بیندازند.

منفرد از کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان طی شش‌ماهه نخست سال‌جاری در شهرستان اهر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی هر لحظه آماده دریافت گزارشات مردمی است.