آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست » مجلس
کد خبر : 15474
شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
عبدالهی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

رئیس جمهور هرچه زودتر نسبت به اتمام عملیات عمرانی جاده اهر – تبریز اقدام کند

رئیس جمهور هرچه زودتر نسبت به اتمام عملیات عمرانی جاده اهر – تبریز اقدام کند

به گزارش اهرامروز، بیت الله عبدالهی در نشست علنی عصر امروز (شنبه، ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به سازمان برنامه و وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۰ سال است که تکمیل جاده تبریز به اهر به تاخیر افتاده است این جاده یکی از پرمخاطره ترین راه های استان آذربایجان شرقی است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور در اولین سفر خود به آذربایجان شرقی تاکید داشت که این جاده در سال ۹۶ تکمیل خواهد شد اما این وعده به هر دلیلی تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: در این ۱۰ سال کودکان بسیار یتیم و پدر و مادرهای بسیاری فرزندان خود را در این جاده از دست دادند همچنین شاهد ترافیک بسیار فشرده در این مسیر هستیم به گونه ای که بسیاری از مسافران شب را در راه صبح می کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه از رئیس جمهور می خواهم هرچه زودتر نسبت به اتمام عملیات عمرانی این جاده اقدام کند، گفت: هرچه زودتر سازمان برنامه و بودجه نسبت به تامین اعتبار تکمیل پروژه جاده تبریز اهر اقدام کند از سوی دیگر وزارت راه و شهرسازی نسبت به انجام عملیات این پروژه گام های لازم را بردارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اظهار داشت: وزارت نیرو نسبت به تکمیل سدهای حوزه انتخابیه اهر و هریس دستورات لازم را صادر کند چراکه کشاورزان برای مصارف آب روی این سدها حساب کرده اند.

وی گفت: با تامین آب کشاورزان مانع مهاجرت و گسترش حاشیه نشینی در کلان شهرها شویم.