آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 5193
شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

یک‌صد نفر به‌عنوان طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده‌اند

یک‌صد نفر به‌عنوان طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده‌اند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر، اظهار داشت: پنج کمیته تشکل‌های مردمی، ادارات، فرهنگی و انتظامات زیر نظر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند که بایستی هرکدام از این کمیته‌ها یک نفر رابط معرفی کنند تا برای انجام برنامه‌ها با دبیرخانه این ستاد همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با وجود این‌که تمامی ادارات در زمینه امر به معروف و نهی از منکر عملکرد دارند به لحاظ اینکه به دبیرخانه ارسال نشده و جمع‌بندی نمی‌شود به‌نوعی ضعف محسوب می‌شود، گفت: این ستاد هر سال حداقل برای برگزاری ۶ جلسه برنامه‌ریزی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: یک‌صد نفر به‌عنوان طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر به دبیرخانه استان معرفی و در اسرع وقت برای آن‌ها کارت صادر می‌شود و به‌محض این‌که کارت‌ها دریافت شد کارگاه نیم روزه برای طلایه‌داران در فروردین‌ماه سال آینده جهت توجیه مأموریت برگزار خواهد شد.

سرهنگ ایمانی راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر را ضروری دانست، افزود: حداقل‌ترین کاری که می‌توان در نشر و ترویج امر به معروف و نهی از منکر انجام داد این است که اعضای این ستاد و طلایه‌داران در فضای مجازی با تولید محتوا قدم‌هایی در راستای ترویج امر به معروف بردارند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های سال آینده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی نهایی شده و به‌محض ابلاغ از سوی آیت‌الله مجتهد شبستری دبیرخانه ستاد شهرستان اهر پیگیری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های استانی سال آینده را بومی‌سازی کرده و در این بین وظایف سازمان‌ها و ادارات تشریح می‌شود.

انتهای پیام/