آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 30809
دوشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

۱۸۰ میلیون تومان کالای قاچاق در اهر کشف شد

۱۸۰ میلیون تومان کالای قاچاق در اهر کشف شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در خصوص جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر برای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار، شناسایی محل و کشف اقلام قاچاق را در دستور قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه پلیسی محل های کالاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار، انواع لوازم خانگی از جمله تعداد ۵۰ دستگاه اجاق گاز رومیزی، ۶ دستگاه پکیج دیواری و ۱۵۰ عدد تجهیزات گوشی همراه، یک هزار و ۱۰۳ عدد ترموستات لوازم خانگی، انواع لوازم بهداشتی و لوازم التحریر کشف کردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و کالاهای مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل داده شدند.

سرهنگ منفرد در پایان خاطرنشان کرد: برای تداوم و تشدید برنامه های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت های پلیسی اعلام نمایند.