به گزارش خبرنگار اهرامروز، مرتضی اعیانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر، اظهار داشت: ما نیز علاقه‌مند به تکمیل خانه معلم شهرستان اهر هستیم و انتظار داشتیم که این پروژه در اسرع وقت به اتمام برسد درحالی‌که خانه معلم شهرستان اهر در مقایسه با خانه معلم سراب از نظر فضای فیزیکی و امکانات چندین برابر است.

وی ادامه داد: مدیر آموزش و پرورش اهر در تسریع و تکمیل خانه معلم اهر مجدانه پیگیری می‌کنند که از زمان فعالیت آقای شجاعی عزم و اراده را در اجرای عملیات عمرانی در خانه معلم مشاهده کرده‌ایم و واقعاً می‌توان گفت پیگیری وی جدی است.

شهردار اهر از آغاز احداث دیوار مدرسه زینب کبری(س) بعد از اینکه اجرای پروژه مدتی متوقف‌شده بود خبر داد، افزود: در اجرای طرح دیوار زینب کبری(س) به دلیل نبود آجر این پروژه برای مدتی متوقف‌شده بود و بعد از خرید آجرهای سفارشی پروژه دیوار این مدرسه را شروع کرده‌ایم.

اعیانی با اشاره به اینکه در سطح شهر اهر ۳ هزار و ۲۰۰ کوچه و محله داریم، اضافه کرد: شهرداری اهر هر تن قیر را در حدود یک‌میلیون و یک‌صد هزار تومان خریداری می‌کند و به لحاظ افزایش جمعیت قیر رایگان که به شهرداری تخصیص می‌یافت دیگر وجود ندارد و در توجیه می‌گویند شهرداری اهر خودگردان است و خود باید قیر مورد نیاز را تأمین کند.

وی تأکید کرد: مردم مناطق حاشیه‌ای شهر اهر که عمدتاً توانایی مالی خوبی ندارند و برای آسفالت کوچه‌ها مشارکت کرده‌اند به دیرکرد در اجرای آسفالت‌ریزی اعتراض می‌کنند، با این اوصاف چگونه می‌توانیم مدرسه دولتی و یا کوچه‌های مردم نادیده گرفته و محوطه مدارس غیرانتفاعی را آسفالت کنیم درحالی‌که ذهنیت مردم از مدارس غیرانتفاعی کسب درآمد کلان است شاید این‌گونه نباشد ولی بایستی طبق قانون هزینه آسفالت را مدارس غیردولتی پرداخت کنند.

انتهای پیام/