به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی ۴۰ سال است که تلاش می کند تا جمهوری اسلامی را زمین گیر کند، اظهار داشت: به عنوان بسیجی می گویم جدایی ملت از ولایت که هدف استکبار است تحقق نمی یابد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: طبق نظر کارشناسان برجسته دنیا، کشوری ابرقدرت است که بتواند به جنگی که آغاز نکرده خاتمه دهد این در حالی است که آمریکا از سپاه قدس خواسته تا بین عراقی ها میانجیگری کند.

وی تصریح کرد: آمریکا از نظر بدهی، بزرگ ترین کشور بدهکار دنیاست با این حال هنوز دست از جنایت و زیاده خواهی بر نمی دارند و از سوی دیگر حمایت از جنایات سعودی ها در یمن به هیچ عنوان قابل بخشش نیست.

ایمانی بابیان این که ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته پیشرفت های بسیار زیادی داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد نظامی و دفاعی جزو کشورهای برتر هستیم و در حوزه علم بین چهار کشور قرار گرفته ایم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اکنون علائم آن دیده می شود.

وی ابراز داشت: صهیونیست ها از ترس موشک های فلسطین و مقاومت مردم فلسطین دور تا دور خود را دیوار کشیده اند و همین مقاومت اخیر گروه های فلسطینی صهیونیست ها را به لرزه درآورد.

ایمانی گفت: هیچ گاه نباید از جنایات صهیونیست ها غافل شویم چون جنایات استکبار جهانی و هم پیمانانشان همچون اسرائیل و سعودی ها در عراق و سوریه با حمایت از داعشی ها قابل چشم پوشی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با ذکر این که سعودی ها چهره واقعی اش در جنایات علیه مردم یمن نشان داد اما سعی دارد تا خود را پشت به ظاهر خادمین الحرمین بودنش پنهان کند، گفت: حضور میلیون ها زائر در زیارت اربعین نشان گر اتحاد و همدلی بین شیعیان است، آیا تا به حال کدام کشور توانسته تنها ۲ میلیون را دورهم جمع کند؟

وی بیان کرد: دشمن هر اندازه کند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند همان اندازه به سیطره یافتن دین اسلام بر زمین نزدیک تر می شویم این وعده حق مولایمان است.

ایمانی با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی علیه ایران را با همدلی و وحدت پشت سر می گذاریم، گفت: امیدواریم با همت مسئولان از پیچ تحریم های آمریکا و مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر تصریح کرد: رهبری در خصوص مشکلات اقتصادی خطاب به دولت مردان فرمودند آقای رئیس جمهور در انتخابات گفتند مشکلات لاینحل را حل می کند و توصیه کردند ابتدا به وعده هایشان عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات دشمنان اسلام علیه مسلمانان افزود: هدف استکبار جهانی و هم پیمانان خود نسل کشی مسلمانان را دنبال می کنند این ها به فکر کسی نیستند تنها منافع شان مهم است.

ایمانی بابیان اینکه روزی مظلومیت مسلمانان به پایان می رسد، یادآور شد: روزی بود نمی خواستند صدای پیروزی انقلاب اسلامی به گوش دیگران برسد اما بیداری اسلامی کشورهای مسلمان در سال های اخیر نشان گر صدور انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه و بسیج در مناطق محروم از دستورات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: بسیج ماموریت دارد تمامی فتنه ها را علیه نظام اسلامی خنثی کند.

وی تصریح کرد: بسیج وظیفه دارد تا با فساد مقابله کند ولی متاسفانه عده ای داخل کشور به فساد گسترده ای دست زده اند اما بسیج برای آن که به ماموریت خود برسد در مبارزه با فساد عزم جدی دارد.

ایمانی، برگزاری یادواره های شهدا، ارائه خدمات درمانی در کلینیک شفا ارسباران، افتتاح خانه محروم در شهر و روستا، دیدار با خانواده های شهدا، احداث خانه عالم، برگزاری نشست های بصیرتی و روشن گری، اجرای طرح رضویون و اجتماع ۹۰۰۰ نفری بسیجیان از جمله برنامه های هفته بسیج در اهر عنوان کرد.

انتهای پیام/