به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در آیین افتتاح خانه محروم در روستای ساری سولی شهرستان اهر، اظهار کرد: دورافتاده ترین روستا و مناطق محروم بایستی از خدمات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بهره مند شوند چراکه توجه به قشر محروم و کم درآمد جامعه از اهداف نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون فرماندار اهر با اشاره به اینکه خانواده هایی هنوز هستند که به مساعدت های ارگان های خدمات رسان و دولت نیاز دارند، افزود: یکی از نهادهایی که یادگاران امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و بیشتر با قشر محروم و فقیر جامعه سر و کار دارد کمیته امداد است که تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی برای ارائه خدمات مطلوب با این نهاد همکاری دارند.

وی ادامه داد: بیش از سه دهه از دوران دفاع مقدس سپری می شود که با رشادت و ازخوذگشتگی شهدا و رزمندگان امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آوردند و اکنون زمان آن است که بیشتر از گذشته به توسعه و آبادانی کشور علی الخصوص مناطق محروم توجه شود.

سمندری اضافه کرد: اکنون که می بینیم سپاه پاسداران علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حوزه هایی من جمله احداث مسکن، تامین نیازهای زندگی اقشار محروم و اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی توجه ویژه ای دارد به وجود آن افتخار می کنیم و در کنار فعالیت خود بیشتر توجهات را به رسیدگی به امور محرومین و اقشار کم درآمد معطوف کرده است.

معاون فرماندار اهر بابیان اینکه ایجاد رفاه و آسایش برای قشر محروم جامعه از جمله اهداف دولت جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: خدمات دولتی کم و بیش در روستاها وجود دارد و حتی برخی از روستاها نیازی به پروژه های عمرانی ندارد که باید با گذر از دوران ها اکنون به مسائل فرهنگی و اقتصادی روستائیان نیز توجه شود.

وی یادآور شد: زمانی دوران دفاع مقدس یادآور جنگ و مقاومت در برابر دشمن بود ولی اکنون که در هفته دفاع مقدس هستیم عمران و آبادانی روسها را مشاهده می کنیم در واقع هفته دفاع مقدس در زمان کنونی در عرصه محرومیت زدایی و ارائه خدمت به مردم است.