به گزارش خبرنگار اهرامروز، داود ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار اهرامروز، ضمن عرض تبریک به مناسب فرارسیدن سال جدید به‌تمامی هم‌وطنان، از خدمت‌رسانی تأمین اجتماعی اهر طی ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار داشت: از تاریخ ٢٩ اسفند تا سیزدهم فروردین ۱۳۹۶ خدماتی از قبیل تأمین اعتبار، تعویض و صدور دفترچه درمانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در شعبه اهر طی ساعات اداری ارائه می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در شهر اهر کارشناسان واحد صدور دفترچه به‌صورت کشیک خدمات ضروری و موردنیاز بیمه‌شدگان را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر ادامه داد: کارشناسان این شعبه به‌صورت شیفت‌های کاری کشیک، آماده خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان درزمینهٔ تمدید یا تعویض دفترچه‌های بیمه و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنان در این زمینه خواهند بود.

ایزد خواه همچنین با اشاره به دستورالعمل صادره تمدید بخشودگی جرائم بیمه‌ای جهت کارفرمایان برای سه ماه دیگر، آخرین فرصت استفاده از این مهلت را ۶ اردیبهشت‌ماه سال ٩۶ اعلام نمود.

وی افزود: در راستای همسویی باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به‌منظور همراهی با واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی، طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای با فراهم گردیدن برخی شرایط تسهیل شده نسبت به مرحله قبل در حال اجرا می‌باشد .

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر، بخشودگی جرائم را شامل کارگاه‌هایی دانست که فعال بوده و دارای کارگرانی هستند که حق بیمه آن‌ها را پرداخت می‌کنند دانست و گفت: کارگاه‌هایی که دارای جریمه و دیرکرد هستند می‌توانند با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر و تکمیل فرم از این بخشودگی استفاده نمایند.

بر اساس این گزارش شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر به نشانی اهر –بلوار جمهوری اسلامی –روبروی انبار سیلو آماده ارائه خدمات به‌صورت ویژه در ایام نوروز به بیمه‌شدگان است.

انتهای پیام/