به گزارش خبرنگار اهرامروز، سردار اصغر عباسقلیزاده در نشست حضوری و برخط با موضوع جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در تغییر معادلات تحمیلی استکبار در شهرستان اهر با اشاره به این‌که وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عصاره‌ی تمامی شهدای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اگر وصیت‌نامه شهید سلیمانی را مرور کنیم دو فراز مهم است یکی اطاعت مطلق از ولایت‌فقیه و دومی حفظ حرم جمهوری اسلامی ایران است، اگر حرم جمهوری اسلامی حفظ شود جوامع اسلامی حفظ شده و اگر حرم از بین برود جامعه اسلامی در حقیقت از بین می‌رود.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اگر بتوانیم آرمان‌ها و وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را عملی کنیم، هر تک‌تک‌مان قاسم سلیمانی هستیم و حتی شهید هم شده‌ایم، شهید سلیمانی جمله‌ای دارد که می‌گوید شهید باید قبل از شهادت؛ شهید شود.

وی با ذکر این‌که پرچم اسلام ناب محمدی امروز در دستان ولایت‌فقیه به اهتزاز درآمده است، یادآور شد: اگر مطیع و فرمان‌بردار ولایت‌فقیه باشیم ما هم جزو سربازان اسلام خواهیم بود و اگر چپ و راست بزنیم نتیجه گمراهی می‌شود، ولایت‌فقیه برای ارتقای قدرت دفاعی فرمان صادر و سپاه اطاعت از ولی کرد، حال می‌بینیم سپاه پاسداران در اوج اقتدار در تمامی حوزه‌ها قرار دارد.

سردار عباسقلیزاده ادامه داد: ولی‌فقیه برای تحول در دستگاه قضایی فرمان صادر کردند اما چون اجرایی نشد و به قانون تبدیل نشد نتیجه منفی آن را در جامعه می‌بینیم، همچنین در اقتصاد فرمان دادند ولی باز هم اجرایی نشد و در این حوزه مردم دچار مشکلاتی شده‌اند و از طرفی تعطیلی کارخانجات، بیکاری، تورم و گرانی را درپی داشته است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اعتراضات کارگری به دلیل پایین بودن حقوق و مزایا گفت: مشکلات حقوق و مزایای کارگران و کارمندان موضوعی غیرقابل کتمان است ولی دشمنان از بستر اعتراضات کارگری و کارمندی برای ایجاد فتنه در کشور سوءاستفاده می‌کنند، چرا اعتراضات سال گذشته، ۴ سال گذشته و ۸ سال گذشته اتفاق نمی‌افتاد؟ چرا رئیس‌جمهور سابق در اواخر عمر دولت بر افزایش حقوق‌ها تأکید کرد؟ حقوق‌ها با کدام خزانه و کدام پشتوانه مالی باید افزایش یابد؟ با روی کار آمدن دولت مردمی؛ وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور روبه بهبودی می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای افزایش اعتراضات کارگری، کارمندی، بازنشسته و … فراخوان‌های مختلفی صادر می‌کند؛ افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان حقی انکارناپذیر است ولی در چه زمانی و چه شرایطی مطالبه‌گری کنیم؟ اما این اعتراضات بستری برای فتنه جدید است.

عباسقلیزاده با تأکید بر این‌که اعتراضات به بهانه حقوق و مزایا در این شرایط زمانی، به معنی تحقق برنامه‌های دشمن است و منجر به تعطیلی کارخانجات و … می‌شود، تصریح کرد: باید بصیرت داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمنان از مطالبه‌گری به حق سوءاستفاده کند.