به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار احمد قبایی در آیین گرامیداشت روز جوان و سرباز و تجلیل از جوانان نمونه که در امام‌زاده سید علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امام علی(ع) می‌فرمایند: یاران امام زمان(عج) جوانان‌اند و پیری در بین آن‌ها نیست مگر به‌اندازه سرمه چشم و نمک در غذا، روز جوان با ولادت صاحب‌الزمان (عج) رابطه نزدیکی دارند.

وی با اشاره به اینکه ظهور امام زمان(عج) تنها خواستن نیست بلکه بر خواستن است، افزود: انتظار فرج بزرگ‌ترین و برترین عمل است و بایستی تلاش کنیم، و باید از خودمان این سؤال را بپرسیم که آیا یک‌بار هم شده که به خاطر امام زمان(عج) شب از خواب برخیزیم و در روزهای شاد آیا امام زمان(عج) را یاد می‌کنیم.

معاون عملیات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: وزیر گستاخ عربستان سعودی چنین عنوان کرده است که ما و ایران هیچ‌گاه نمی‌توانیم در کنار هم قرار گیریم و تعامل داشته باشیم و بر این عقیده هستند که ایرانی‌ها منتظرند تا با ظهور امام زمان(عج) مکه را فتح کنند.

سرهنگ قبایی بابیان اینکه ۶۲ درصد فیلم‌های هالیوودی در رابطه با آخرالزمان است، گفت: غربی‌ها نیز به آخرالزمان باور دارند و تمامی تجهیزات خود را آماده کرده و منتظر جنگ آخرالزمان هستند و از اکنون نیروهای خود را آماده می‌کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه یکی از غربی‌ها در مورد حوادث انتخابات ۸۸ می‌گوید که برای ۱۵ کشور فتنه ۸۸ کافی است تا حکومت آن‌ها بشکند، اظهار داشت: این فرد معتقد است که ما هر کاری می‌خواستیم انجام دهیم رهبر معظم انقلاب اسلامی یک‌قدم پیش‌تر بود، اگر منتظر ظهور هستیم بایستی اول با تمام وجود به منویات مقام معظم رهبری گوش بنا نهیم.

معاون عملیات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اضافه کرد: ما به جوانانمان افتخار می‌کنیم که در خارج از مرزهای ایران اسلامی با تروریست‌های داعشی مقابله می‌کنند این در حالی است سی سال پیش در داخل مرزهای سیاسی کشورمان با دشمن می‌جنگیدیم و بعد از سی سال در خارج از مرزهای کشور با دشمنان داعشی مقابله می‌کنیم به‌طوری هر کشور قدرتمند منافع ملی خود را در خارج از مرزها می‌بیند.

سرهنگ قبایی بیان داشت: به لطف خدا و در سایه تدابیر مقام معظم رهبری امروز اهداف و امنیت کشور ۲ هزار کیلومتر خارج از مرزهای کشورمان تأمین می‌شود و انشالله در آینده منافع و امنیت ایران را در مرزهای آمریکا تأمین می‌کنیم.

وی با ذکر اینکه اکنون موشک‌های ایران دشمنان را هراسان کرده درحالی‌که از همین موشک‌ها در سایر کشورها نیز وجود دارد ولی روحیه مقاومت، اعتقاد و ایستادگی ملت، موشک‌های ایران در بین دشمنان تأثیرگذار می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر دو قشر مورد توجه دشمنان قرار گرفته یکی زنان که شهیدپرور هستند و دیگری رزمندگان که در جبهه‌ها برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

معاون عملیات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با وجود مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری کاری نکنیم که ۴ سال نتوانیم تبعات آن را به دوش کشیم، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی یکی از آرمان‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در انتخابات نفری را انتخاب کنیم تا ملت مسلمان ایران را در مقابل دشمنان شرمنده نکند.

انتهای پیام/