به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام سید تقی امیرفاطمی در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کارنامه درخشانی که در انقلاب اسلامی دارد و نیروهای جان‌برکف سپاه هنوز پای‌دررکاب دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند.

مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر افزود: دشمنان همواره دست از حملات و هجمه علیه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران نکشیده‌اند اما به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران روزبه‌روز با اقتدارتر و با صلابت تر می‌شود.

وی، معنویت، اعتقاد و ولایتمداری را از مهم‌ترین دلایل اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست، گفت: اقتدار و صلابت کنونی سپاه پاسداران به خاطر اعتقادات نیروهایش است و با همین رویکرد و ولایتمداری و معنویت به دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد.

امیرفاطمی با اشاره به بسیج و تفکر بسیجی در طول چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی عاملی برای پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده است، ابراز داشت: تفکر بسیجی ضمن اینکه با به دست آوردن پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف، از این نیرو به‌عنوان نماد بصیرت و خدمت یاد می‌شود.

مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر اضافه کرد: خدمتگزاری به مردم برای هر مجموعه یا دستگاه بزرگ‌ترین افتخار بوده و سپاه و بسیج با خدمتگزاری برای مردم به این افتخار رسیده است.

از تمامی اقشار طلب حلالیت می کنم

حجت‌الاسلام رستم ممی زاده، مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر در ادامه این آیین، از تمامی اقشار بسیج، پایوران سپاه ناحیه اهر، مسئولان شهرستانی و مردم اهر طلب حلالیت کرد، اظهار داشت: هر مأموریتی که برای بنده در طول دوران خدمتم محول شد بود کوتاهی نکردم و سعی داشتیم تا مأموریت‌هایم را به‌طور کامل انجام دهم.

وی افزود: بنده از دوران بعد از جریان زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر را بر عهده گرفته‌ام و امروز در آستانه ورود به هفتمین سال است امیدوارم اگر قصوری در کار بود بنده را عفو کنید.

سپاهیان اهر در کنار مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خواهند بود

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی، فرمانده سپاه ناحیه اهر در این آیین با اشاره به این‌که بسیار علاقه‌مند بودیم تا آقای ممی زاده در مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر بمانند، اظهار داشت: مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر علی‌رغم مشغله کاری که داشتند در برنامه‌های سپاه ناحیه حضور مستمری داشتند و بنده به نمایندگی از پایوران و بسیجیان از تلاش‌های وی قدردانی می‌کنم.

وی افزود: پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه اهر دوشادوش مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سپاه تلاش کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام/