به گزارش خبرنگار اهرامروز، امام جمعه شهرستان اهر در این مراسم، با بیان این‌که امسال به خاطر شیوع بیماری منحوس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است، افزود: خوشبختانه مردم همیشه در صحنه اهر مثل سال‌های گذشته حماسه‌ای جدید آفریدند و با توجه به وضعیت کرونایی شرکت کنندگان به صورت خانوادگی در داخل خودروها و موتوری در این حماسه بزرگ ملی حضور داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده مردم ایران را مردمی نجیب و با ایمان برشمرد و گفت: ایران اسلامی هرجا به حضور این مردم احتیاج داشته است، مردم همیشه در صحنه بودند و هستند و این نعمت بزرگی برای جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را بدانست و در خدمت رسانی به این ملت از هیچ کاری فروگذاری نکنیم.

وی پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ را یک انفجار نور و انفجار قرآنی ذکر کرد و گفت: این انقلاب با رهبری خردمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی و وحدت همه جانبه مردم به نتیجه رسید و در حال حاضر با هدایت عالمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب تمام توطئه‌های دشمنان در نطفه خفه شده و امروز شاهد آن هستیم که ایران اسلامی قدرتمندتر و با اقتدار تر از همیشه در تمام زمینه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، سیاسی و … در سطح منطقه و جهان حرفی برای گفتن دارد.

وی امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای و در راس آن‌ها شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمان وی برشمرد و افزود: باید قدر این شهدا را بدانیم و برای رسیدن به اهداف والای این شهدا ذره ای درنگ نکنیم.

حجت الاسلام حاجق زاده، از جمله مشکلات مهم جوانان شهرستان اهر را بیکاری برشمرد و گفت: امیدواریم مسئولان در حل این مشکل اقدامات اساسی انجام دهند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم ضمن قرائت قطعنامه ۲۲ بهمن امسال با ندای الله اکبر حاضران پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.