به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و رؤسای ادارات ورزش و جوانان اهر و هریس با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های تأثیرگذار در حوزه ورزش کشور است، اظهار داشت: هر وقت حال ورزش آذربایجان‌شرقی خوش باشد قطعاً ورزش کشور نیز در حال و روز خوبی خواهد بود

وی افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از جمله استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر و سالن ورزشی رزمی اهر را با نظر مثبت و اجرایی در کارگروه تخصصی وزارت ورزش و جوانان با دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی طرح و عملیاتی می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: متأسفانه پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان اهر در قالب ملی تأخیر زیادی در اجرا دارند، که باید علت این تأخیر در اجرای پروژه‌ها بررسی شود.

سجادی با تاکید بر اینکه اقلام ورزشی مورد نیاز و درخواستی برای هیأت‌های ورزشی از سوی نماینده اهر و هریس و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر حتماً تأمین و تحویل می‌شود، تصریح کرد: هیأت‌های ورزشی شهرستان‌های اهر و هریس حتماً از طرف وزارت ورزش و جوانان تقویت و حمایت مالی خواهند شد.

وی ابراز داشت: حتماً پیشنهاد زمین چمن مصنوعی شهرستان هریس را جزو برنامه‌های اولویت‌دار قرار می‌دهیم تا بتوانیم آرزوی جوانان منطقه را برآورده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست نماینده اهر و هریس برای سفر به حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: از دعوت شما برای سفر به شهرستان‌های اهر و هریس سپاسگزارم؛ حتماً سفر به آذربایجان‌شرقی جزو برنامه‌های ماست و زمانی به اهر و هریس می‌آیم که وعده‌هایم در حوزه ورزش و جوانان عملی شده باشد تا شرمنده شما و مردم نباشم.

انتهای پیام/