به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جلسه امروز مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در نشست امروز مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی چندین موضوع در دستور کار قرار داشت که یکی از آنها انتخاب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بود و نمایندگان استان بر انتخاب اروجعلی علیزاده به‌عنوان مدیرکل راهداری اجماع نظر داشتند.

وی افزود: موضوع دوم این جلسه تصمیم‌گیری در خصوص تعیین تکلیف گزینه استانداری آذربایجان شرقی بود، نمایندگان استان سعی دارند در صورتی قانون اجازه دهد مجید خدابخش در استانداری آذربایجان شرقی بماند ولی اگر قانون اجازه نداد به احتمال قوی حمید چیت‌چیان به‌عنوان گزینه اصلی استانداری مطرح می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ادامه داد: تا به حال وزارت کشور برای تعیین گزینه جدید استانداری آذربایجان شرقی بعد از آقای خدابخش با چیت‌چیان صحبت‌هایی داشته است که وزارت کشور پس از عدم ماندن خدابخش، چیت‌چیان را به مجمع معرفی می‌کند تا در این زمینه مذاکراتی انجام گیرد.

وحدتی، محور سوم نشست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی را بررسی وضعیت مجتمع فرهنگی، علمی و تاریخی ربع رشیدی عنوان کرد و گفت: متأسفانه عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، علمی و تاریخی ربع رشیدی راکد مانده که قرار است برای پیگیری وضعیت موجود یکی از نمایندگان به‌عنوان نماینده مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در هیئت‌امنای مجتمع فرهنگی، علمی و تاریخی ربع رشیدی معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان نماینده مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در هیئت‌امنای مجتمع فرهنگی، علمی و تاریخی ربع رشیدی معرفی شد و در تلاشی هستیم تا با فعال‌سازی این مجتمع از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی آن بهره‌مند شویم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این‌که جلسات مجمع نمایندگان استان چه زمان‌هایی تشکیل می‌شود؟ یادآور شد: معمولاً هر دو یا سه هفته یک‌بار مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه می‌دهد تا در خصوص مسائل و موضوعات مطرح‌شده و مشکلات تصمیمی گیری شود.

انتهای پیام/