به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در بازدید نماینده مجلس و فرماندار شهرستان اهر از پلیس‌راه اهر – تبریز، اظهار کرد: شهرستان‌های هم‌جوار شهرستان اهر زمینه‌ای فراهم کرده‌اند تا حضور مسافران و گردشگران در آن شهرستان‌ها تسهیل شود و ما نیز به‌عنوان خادمان این مردم و تأمین‌کننده نظم و امنیت جامعه در کنار سایر مسئولان بایستی به وظیفه‌مان به‌گونه‌ای عمل کنیم تا بیش از دفع گردشگران در جذب آن‌ها مؤثر باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در راستای جذب گردشگران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، افزود: ناجا در این جهت به وظیفه خود عمل می‌کند آیا باید دید سایر دستگاه‌ها چگونه به وظیفه‌ای که دارند عمل می‌کنند؟ در حالی که ما رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” در پیش داریم باید به دنبال آن باشیم که چگونه می‌توانیم گردشگران را به این شهرستان جذب کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر اضافه کرد: مسئولین باید در جاهایی که به نفع مردم و شهرستان است کمی گذشت داشته باشند و سختگیری نکنند، به‌جای اینکه بر برخورد با متخلفان متمرکز شویم بهتر است مسائل و معضلات جامعه را ریشه‌ای حل کنیم.

منفرد بابیان اینکه ریشه‌کن شدن معضل بیکاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر قابل‌توجهی دارد، گفت: اگر جرائم نخست این شهرستان را بگوییم نزاع و درگیری است ولی اگر هر کسی سرگرم کار و زندگی خود باشد دیگر فرصتی به درگیر شدن با این و آن را نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: باید قبول کنیم بیشتر آسیب‌هایی که در جامعه می‌بینیم از نبود درآمد و شغل نشات می‌گیرد اما اگر معضل بیکاری رفع و معیشت مردم تأمین شود آن‌وقت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/