به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی از اهر، مصطفی معصوم زاده  در جلسه کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر اظهار داشت: آزادی ملت ایران اسلامی از چنگال استکبار جهانی را مدیون خون پاک و مطهر شهدا و رهبری حضرت امام خمینی(ره) هستیم.
وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام است و باید از این برهه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کرد.
معصوم زاده گفت: هر ملتی تاریخی دارد که به آن افتخار می‌کند و پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، مثل برگی زرین در تاریخ کهن ایران اسلامی می‌درخشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در ادامه به برنامه‌های اجرایی کمیته ایثارگران اشاره کرد و گفت: گل‌باران مزار مطهر شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب ایران هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشورمان، برای آغازین روز دهه مبارک فجر پیش‌بینی‌شده است.
وی افزود: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اجرای طرح پایش سلامت، تعویض پرچم مزارهای مطهر شهدای شهری و روستایی و برگزاری آئین میهمانی لاله‌ها از سایر برنامه‌های کمیته ایثارگران است که در طول دهه مبارک فجر به اجرا در خواهد آمد.
معصوم زاده ادامه داد: اعزام راویان و پیام‌آوران ایثار به مدارس و دانشگاه­ ها جهت سخنرانی و روایتگری در خصوص نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و دانشجویان در طول ایام ا… دهه مبارک فجر از سایر برنامه‌های این کمیته است.
رئیس کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر در پایان گفت: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و عیادت و دلجوئی از والدین معظم شهدا و جانبازان بستری در منازل و بیمارستان در طول ایام ا… دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستانی از سایر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کمیته است که همه این‌ها و چندین برنامه متنوع دیگر در جهت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنها است.
انتهای پیام/