بهروز منصوری در حاشیه آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در روزهای  چهار نوبت روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۵ همزمان با سراسر کشور، صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون برای سه دسته از داوطلبان برگزار می گردد گفت:  آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، برق، نقشه‌برداری و ترافیک در این دو روز برگزار می گردد.

ناظر آزمون سازمان سنجش با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد اهر آزمون را به صورت مطلوب برگزار می کند ابراز داشت: در رشته عمران دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می‌شود.

منصوری در پایان عنوان داشت: برگزاری چنین آزمون هایی به رشد و پیشرفت هر چه بهتر علوم مهندسی که هر روز نیز کاربردی تر می شود کمک شایانی می کند.