به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش ظهر امروز در جلسه ساماندهی میدان دوآب شهرستان اهر با اشاره به این‌که درآمد پایدار شهرداری اهر از میدان دوآب تأمین می‌شود افزود: ۴ سال می‌شود که حق و حقوق شهروندان و شهرداری اهر از درآمدهای میدان دوآب تضییع شده است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: برای احیای حقوق شهروندان و شهرداری اهر؛ مجموعه شهرداری اهر با شرکت تعاونی چوبداران در جهت ساماندهی و مدیریت بزرگ‌ترین میدان دوآب تفاهم‌نامه همکاری انعقاد می‌کنند و این مهم زمینه درآمد پایدار شهرداری اهر را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر شورای اسلامی شهر تنها ۵ منبع درآمد پایدار برای شهرداری اهر تعریف کرده و عملیاتی کنند از آن شوراها تجلیل و قدردانی می‌کنیم، در حالی که امروز هدف ما این است تا حق و حقوق شهرداری اهر را از بزرگترین میدان دوآب شمال‌غرب کشور مطالبه کنیم.

خدابخش از احداث شهرک دامپروری در راستای ساماندهی دامداری‌های سطح شهر اهر خبر داد، گفت: وجود دامداری‌های کوچک در شهر باعث نارضایتی شهروندان می‌شود و از این‌رو در نظر داریم تا برای جلب رضایت‌مندی شهروندان، دامداری‌های کوچک شهری را ساماندهی کنیم.

فرماندار شهرستان اهر گفت: ظرفیت دام در شهرستان اهر از ۷۷۰ هزار رأس تا زمان کوچ عشایر به بیش از ۱ میلیون رأس می‌رسد و فروش دام‌های دامداران روستایی و عشایری ارسباران و حتی بخشی از استان در میدان دوآب، ظرفیتی بزرگ برای شهرستان اهر محسوب می‌شود.