به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) برای همگان علی‌الخصوص برای دولتمردان الگویی جامع و مهم است و ما نیز باید افتخار کنیم که در نظامی برگرفته از اسلام، قرآن و عترت زندگی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسلمان نباید هیچ‌گاه به زیر پرچم بیگانگان و ظالمان بروند، افزود: یکی از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کفر ستیزی و استکبارستیزی بوده به‌طوری که در آیه‌های قرآن کریم نیز تأکید شده که مسلمان نباید تحت سلطه ظالم باشد.

امام جمعه اهر ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم که رهبری بی‌همتا چون مقام معظم رهبری داریم که با هوشیاری و رهنمودهای ایشان توانسته‌ایم توطئه‌های و اهداف شوم دشمنان نظام و اسلام را نقش بر آب کنیم و همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق، داعش و سایر مسائل دیگر از جمله دسیسه‌های شوم استکبار جهانی بر علیه ملت ایران و دین اسلام بود.

حاجی‌زاده بابیان اینکه ایجاد محدودیت برای دولت و ملت ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف پلید بدخواهان نظام اسلامی است، گفت: مسئله اشتغال و معیشت مهم است و در طول سال‌های اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را بر مبنای اقتصاد مقاومتی انتخاب می‌کنند و اینکه امسال تولید و اشتغال به شعار سال اضافه‌شده به‌منزله آن است که رهبری از مشکلات مردم و تولیدکنندگان اطلاع دارند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن سعی می‌کند تا از لحاظ مسائل اقتصادی، جمهوری اسلامی را نظامی غیر کارآمد برای جهانیان معرفی کند، ابراز داشت: ما در پاسخ به دشمنان می‌گوییم اسلام دینی کامل و نظام جمهوری اسلامی برگرفته از سنت نبوی و اسلام بوده و تاکنون ثابت کرده‌ایم که ایران در مقابل تمامی تحریم‌های فلج‌کننده ایستادگی و مقاومت می‌کند.

امام جمعه اهر اضافه کرد: همه باید علاوه بر مسائل اقتصادی در تقویت بنیه‌های اعتقادی و اخلاقی که بیش از هر موضوعی استکبار جهانی بر آن متمرکزشده توجه داشته باشیم در حالی که سلاح و تجهیزات نظامی در جای خود کارایی دارد بلکه اراده ملت ایران با تقویت بنیه‌های اعتقادی به مقاومت همه‌جانبه تبدیل می‌شود.