سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز در تشریح جزئیاتی از دستگیری قاتل مرد ۴۷ ساله در یکی از روستاهای اهر گفت: دو دوست قدیمی که بیش از ۲۰ سال سابقه رفاقت و رفت و آمد خانوادگی نیز باهمدیگر داشتند برای تفریح به یکی از روستاهای اطراف شهر اهر رفته بودند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: در زمان تفریح این دوست قدیمی؛ به دلایل نامعلومی درگیری لفظی بین‌شان رخ می‌دهد و سپس دوست ۵۱ ساله مقتول دست به چاقو شده و مورد ضربات چاقو قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: مقتول به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی شدید ناشی از چاقو خوردگی در باغات روستا منجر به قتل عمد می‌شود و ساکنین محلی با مشاهده جسد؛ مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش می‌دهند که مأموران نیروی انتظامی با حضور در محل، قتل مرد ۴۷ ساله را تأیید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در محل اختفاء خبر داد، خاطرنشان کرد: در پی وقوع قتل، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در اقدامی سریع نسبت به شناسایی محل اختفاء در عرض کمتر از ۲ ساعت موفق به دستگیری قاتل شدیم.

آقاپور یادآور شد: قاتل پس از دستگیری که ابتدا قتل دوست ۴۷ ساله خود انکار می‌کرد، اما بعد از تحقیقات، بازجویی و شگردهای پلیسی؛ متهم به قتل اعتراف نمود سپس با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان اهر شد