به گزارش خبرگزاری مهر، سام آلاردایس به تازگی به دلیل دست داشتن در فساد مالی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال «سه شیرها» کنار گذاشته شده است.

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلستان اکنون به دنبال پیدا کردن سرمربی جدید برای تیمشان هستند.

«کلودیو رانیه‌ری»، سرمربی موفق لسترسیتی، یکی از گزینه ها بود که وی چنین شایعه ای را تکذیب کرد و گفت می خواهد سرمربی «روباه ها» باقی بماند.

اکنون بحث «آرسن ونگر» به میان آمده اما این مربی فرانسوی هم حاضر به پذیرش این پست نیست.

وی که پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل بازل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با خبرنگاران گفتگو می کرد در خصوص مربیگری تیم ملی انگلستان گفت: ببینید، اولویت من همواره باشگاه آرسنال بوده است. باید نسبت به عملکرد تیمم تا پایان فصل نظارت داشته باشم.

ونگر ادامه داد: اتفاقی که در مورد سرمربی انگلستان رخ داد اتفاق شگفت انگیزی بود. تا ۴۸ ساعت قبل چه کسی پیش بینی این اتفاقات را می کرد؟ هیچکس. اما فوتبال انگلستان همواره سرشار از این شگفتی هاست. من بارها گفته ام که که کاملا برر وی آرسنال متمرکز هستم.

سرمربی آرسنال در ارتباط با بازی با بازل که هشتمین بازی پیاپی توپچی ها بود که بدون باخت به پایان رسید، اظهار داشت: باید به تیمم و کیفیتی که دارد تبریک بگویم. ما در نیمه نخست خیلی در سطح بالایی بازی کردیم. باید به خودمان ببالیم و سرمان را بالا نگه داریم. می دانیم چطور می خواهیم بازی کنیم و همچنان می خواهیم بهتر از این باشیم.