به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات تخصصی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی آنان را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌های تکمیلی و فنی پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف و در این خصوص یک نفر مال‌خر نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و ۲ تخته فرش دست‌بافت مسروقه از متهمان کشف و ضبط گردید.

منفرد ادامه داد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی همچنین درباره توقیف وسایل  نقلیه متخلف گفت: ۲۷۲ دستگاه وسیله نقلیه مختلف توسط پلیس توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

منفرد تصریح کرد : اجرای طرح‌های اجتماعی و ترافیکی و برخورد با موتورسیکلت‌ها و خودروهای مختلف و مزاحم به‌منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و امنیت و آسایش شهروندان با همکاری پلیس راهور، کلانتری ، پلیس‌های تخصصی و یگان امداد در قالب اکیپ‌های گشتی در خیابان‌های اصلی و پارک‌های شهرستان به اجرا گذاشته شد و در این راستا تعداد ۱۶۴ دستگاه خودرو و ۱۰۸ دستگاه موتورسیکلت مختلف به علت نداشتن گواهینامه و مدارک لازم و مزاحمت برای شهروندان و آلودگی صوتی توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی اهر در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس ، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت  از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

او هدف از اجرای این طرح توقیف وسایل نقلیه متخلف را افزایش احساس آرامش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی عنوان کرد و افزود : پلیس با کسانی که به هر نحوی بخواهند آسایش شهروندان را سلب نمایند برخورد قاطع و قانونی به عمل می‌آورد.