به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی حسن‌زاده، معاون فرماندار اهر در تودیع و معارفه‌ی مدیر سابق و جدید منابع آب شهرستان اهر با اشاره به این‌که مدیریت منابع آبی نیازمند تصمیمات دقیق و تخصصی است، اظهار داشت: مهم‌ترین بخش مدیریت منابع آبی در هر شهرستان یا منطقه‌ای؛ جلوگیری از هدررفت آن است که متاسفانه تابه‌حال توجه کمتری به این موضوع شده است.

وی افزود: از زمانی که سدستارخان در شهرستان اهر احداث شده از آن زمان مشکلات کمتری در تامین آب شرب و کشاورزی این شهرستان داشته‌ایم و از هر جهت وجود این سد باعث توسعه همه‌جانبه و بخش کشاورزی شده است.

معاون فرماندار اهر بر لزوم حفاظت از منابع آبی موجود شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: در سال‌های قبل برخی چالش‌هایی را در پایاب سدستارخان اهر شاهد بودیم که با مدیریت مدیر منابع آب اهر از این چالش‌ها عبور کردیم و مدیریت اسماعیل عطازاده در منابع آب اهر برای ما قابل قبول است.

حسن‌زاده تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم تا از تجارب مدیر سابق منابع آب شهرستان اهر در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به لحاظ تجربه و سابقه مدیریتی وی استفاده شود.

وی با تاکید بر این‌که مدیر بومی جدید منابع آب اهر به لحاظ شناختی که از شرایط شهرستان اهر دارد، بهتر می‌تواند چالش‌های پیش‌رو را مدیریت کند، خاطرنشان کرد: مدیر یک مجموعه یا اداره به تنهایی از عهده امورات برنمی‌آید بلکه باید به عنوان رهبر با تمامی کارکنان اداره شرایط و امورات را مدیریت کند.

معاون فرماندار اهر یادآور شد: مدیریت ارشد شهرستان اهر از عملکرد مدیر سابق منابع آب این شهرستان رضایت دارد.