عزت جبانی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده تک‌تک مسئولین و مردم در تحقق این شعار وظیفه‌دارند و هر یک از مسئولان و مردم در هر جایگاه و مقامی که هستند می‌توانند در تحقق منویات رهبری ایفای وظیفه کنند.

جبانی با اشاره به اینکه ناوگان باری و مسافربری درون‌شهری اهر زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری اهر است، بیان کرد: همچنین مراکز معاینه فنی خودروها، ترمینال‌ها، تعیین کرایه ناوگان درون‌شهری و بارنامه‌های ناوگان باربری، تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی نقاط حادثه‌خیز زیر نظر این سازمان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پروانه سوخت خودروهای گازوئیلی منطقه ارسباران اعم از خودروهای سبک و سنگین طبق ابلاغیه وزارت کشور به سازمان حمل و نقل شهرداری اهر محول شده است و خودروهای گازوئیلی که نسبت به اخذ پروانه اقدام نکنند سهمیه خود و کارت سوخت آن خودروها باطل می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اهر تأکید کرد: صدور پروانه سوخت برای خودروهای اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند، خداآفرین، خاروانا و آبش احمد به سازمان حمل و نقل اهر محول شده پیش‌بینی می‌کنیم که برای حدود یک هزار دستگاه گازوئیلی پروانه سوخت صادر کنیم.

جبانی با اشاره به مدارک موردنیاز برای اخذ پروانه سوخت خودروهای گازوئیلی سبک و سنگین، گفت: معاینه فنی، مدارک شخصی، مدارک خودرو برای پروانه سوخت گازوئیل لازم بوده و کسانی که با مدارک کامل به این سازمان مراجعه کنند تنها در عرض بیست دقیقه برای خودروهای گازوئیلی پروانه سوخت صادر می‌شود و درصورتی‌که رانندگان اقدام نکنند همان‌طور که مهر تائید بر روند سوخت زده می‌شود همان‌طور نیز نسبت به ابطال سهمیه سوخت اقدام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حکم جنابعالی از سرپرست به رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اهر صادر شده است یا خیر، بیان کرد: اخیراً با نظر و عنایت شورای سازمان و تائید شهردار اهر حکم ریاست سازمان حمل و نقل شهرداری اهر را دریافت کرده‌ام.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اهر اضافه کرد: سازمان حمل و نقل زمانی می‌تواند مستقل از شهرداری عمل کند که از نظر مالی تأمین باشد و تا زمانی که منابع مالی نداشته باشد زیر نظر شهرداری اهر فعالیت می‌کند.

به جد بر سرویس‌های مدارس شهرستان اهر نظارت می‌کنیم

جبانی با تأکید بر اینکه به جد بر سرویس‌های مدارس شهرستان اهر که جزو وظایف این سازمان بوده نظارت می‌کنیم، گفت: با توجه به حساسیت والدین نسبت به صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس، اگر راننده‌ای از مراجع ذی‌ربط نسبت به اخذ استعلام صلاحیت اخلاقی اقدام نکند و سرخود به جابجایی دانش آموزان اقدام نماید با توقیف خودرو با راننده متخلف برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ساماندهی ناوگان سرویس مدارس شهرستان اهر بر عهده سازمان حمل و نقل است و کسی نمی‌تواند سرخود راننده‌ای را برای جابجایی دانش آموزان معرفی کند تا زمانی که با هماهنگی سازمان حمل و نقل و با استعلام از مراجع ذی‌ربط باشد و اگر والدین و مدارس قصد انتخاب راننده دلخواه را دارند بایستی به این سازمان معرفی کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اهر به نرخ کرایه تعیین‌شده برای سرویس مدارس در این شهرستان نیز اشاره کرد، ابراز داشت: مصوبه امسال برای خودروهای سرویس مدارس سواری ۴۲ هزار تومان و مینی‌بوس ۳۸ هزار تومان تعیین و به آموزش و پرورش اهر ابلاغ‌شده است و درصورتی‌که بیش از این هزینه از دانش آموزان دریافت شود برخورد می‌شود.

جبانی در پایان با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: خبرنگاران قشر زحمت‌کش جامعه هستند و بدون اینکه چشم‌داشتی داشته باشند برای رفع مشکلات جامعه قدم برمی‌دارند این در حالی است که روز خبرنگار بهترین فرصت برای قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه این قشر تأثیرگذار و زحمت‌کش است.

انتهای پیام/