به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر شجاعی در بازدید از مدرسه استثنایی شهید صدر که به مناسبت هفته معلولان با تأکید بر اینکه مربیان فرهنگی مدرسه استثنایی شهید صدر با توجه فعالیت‌هایشان کار جهادی می‌کنند، اظهار کرد: دانش آموزان دارای معلولیت مختلف که در این مدرسه تحصیل می‌کنند هر یک به‌نوعی مشکلات عدیده‌ای دارند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان معلول آیه‌ای از آیات الهی هستند ولی با این‌همه نسبت به سایر دانش آموزان مشکلات مضاعفی دارند و همکاری فرهنگی که مسئولیت تربیت دانش آموزان معلول را بر عهده دارد مشکلات متعددی را متحمل می‌شود در حالی که مربیان این مدرسه از نظر حقوق و مزایا تفاوتی با مربیان سایر مدارس ندارند.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه دانش آموزان معلول مناطق روستایی و حتی شهرستان‌های هم‌جوار نیز در مدرسه استثنایی شهید صدر تحصیل می‌کنند، گفت: متأسفانه این مدرسه امکانات و تجهیزاتی در شان دانش آموزان معلول را ندارد.

شجاعی ابراز داشت: ساختمان مدرسه استثنایی شهید صدر فرسوده بوده و امیدواریم با حمایت‌های خیرین بزرگوار بتوانیم این مدرسه را بازسازی کنیم و شهرداری اهر نیز با توجه به شرایط خاص دانش آموزان معلول به آسفالت‌ریزی محوطه مدرسه استثنایی توجه ویژه‌ای داشته باشد.