برنامه «ماه عسل» در سال ۹۶ نیز به پیشواز ماه مبارک رمضان می رود. احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه «ماه عسل» پیش از این اعلام کرده بود اتاق فکرش با برگزاری جلسات متعدد در زمینه های مختلف کار خودشان را تقریبا یکسال پیش از آغاز پخش برنامه شروع کرده اند. یکی از تفاوت های پروسه پیش تولید این برنامه در سال ۹۶ با سال های گذشته اش ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی/ پژوهشی، آسیب شناسی های متعدد درباره موضوعات مختلف، برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنظران در زمینه های گوناگون است.

همچنین از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یکی از ویژگی های اصلی «ماه عسل» است گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه اندازی روبات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور کار قرار داده است.

«ماه عسل ۹۶» یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.

«ماه عسل» در شرایطی وارد دوازدهمین سال پخش خود می شود که تنها برنامه تلویزیون در ماه مبارک رمضان است که توانسته در سنوات مختلف روی آنتن برود و تبدیل به یک برند تلویزیونی بشود. این برنامه مطابق هر سال ویژه برنامه افطار شبکه سه محسوب و امسال نیز با پخش یک روز قبل تر از آغاز ماه رمضان به پیشواز ماه مبارک می رود.

لینک دانلود تیتراژ پایانی