به گزارش اهرامروز به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، “رقیه زارع” گفت: محمدرضا بهمرام، حسن توفیق و نادر فارغی داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ تولید، اشتغال و خودکفایی از نگاه دوربین و گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری در راستای حمایت از تولیدات کشاورزی استان و شهرستان با موضوع کاشت و برداشت گندم و سایر محصولات کشاورزی در دو بخش استانی و شهرستانی برگزار می شود.

زارع گفت: برگزاری نمایشگاه آثار  برگزیده و کارگاه عکاسی مستند از برنامه های جنبی این جشنواره محسوب می شود.

گفتنی است محمدرضا بهمرام متولد سال ١٣۴٢ شهرستان اهر و  لیسانس تکنولوژی آموزشی است.

وی با ٣۵ سال سابقه از سال ۱۳۹۴ رئیس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر بوده و دبیر اجرائی اولین جشنواره عکس سال ارسباران است.

تدریس عکاسی در هنرستانهای اهر، برگزاری ٣ نمایشگاه انفرادی در شهرستان اهر، شرکت در چندین نمایشگاه گروهی، داوری چندین مسابقه عکاسی منطقه ای و کسب دهها عنوان برتر در جشنواره های مختلف ازجمله فعالیتهای فرهنگی و هنری این هنرمند است.

همچنین حسن توفیق فعالیت عکاسی خود را از سال ١٣٧١ آغاز کرده و  مدرس دروس فیلمسازی بوده و عضو انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مراغه  است.

وی دارای مدرک کارشناسی رشته علوم تربیتی بوده و  عناوین مختلفی را در جشنواره‌های ملی ، منطقه‌ای و استانی همچون جشنواره ملی عکس جوانان ، جشنواره عکس محرم ، جشنواره ملی طبیعت تهران ، جشنواره بین المللی طریق جاوید و … کسب کرده است.

نادر فارغی نیز متولد ١٣۵۴ تبریز بوده و فعالیت هنری خود را از سال ١٣٧١ آغاز کرده است.

وی برگزاری پنج نمایشگاه انفرادی و بیش از بیست نمایشگاه گروهی در ایران و خارج از کشور را در کارنامه فعالیت خود دارد.

وی مقامهای متعددی را در جشنواره های سراسری و استانی به خود اختصاص داده و داوری چندین جشنواره ی ملی و بین المللی را نیز بر عهده داشته است.

فارغی رئیس هیات مدیره انجمن هنر عکاسی استان است.

جشنواره استانی عکس “خوشه های طلایی” توسط اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان هشترود  با همکاری فرمانداری شهرستان و اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل برگزار می شود.