به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که به میزبانی شهرداری اهر برگزار شد با اشاره انتقام حادثه تروریستی اهواز از تروریست‌های داعش اظهار کرد: حمله موشکی اخیر به مقرر تروریست‌های داعش در سوریه نشان‌گر اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

وی، قرار دادن حقوق شهروندی در دستور کار جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان اهر را مایه مباهات دانسته و افزود: در جامعه حقوق شهروندی داریم ولی آنچه برای ما مهم است این بوده که حقوق شهروندی را ارتقاء دهیم و دولت در منشور حقوق شهروندی دو رویکرد حفظ حرمت و خدمت را مدنظر قرار داده است.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین رویکرد دستگاه‌های دولتی در حقوق شهروندی است، گفت: این‌که تا به حال برای حفظ حقوق شهروندی دستگاه‌های دولتی چه اقداماتی انجام داده‌اند برای مردم مهم است و بایستی مدیران سعی کنند تا حقوق شهروندی را در دستگاه‌های تحت مدیریت احصاء نمایند.

محمودی، راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های دولتی را از دیگر رویکردهای دولت در حفظ حقوق شهروندی برشمرد، ابراز داشت: تمامی دستگاه‌هایی که از بیت‌المال اداره می‌شوند اعم از دولتی، غیردولتی و انقلابی، حقوق شهروندی را مصداق سازی کنند.