به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار، احمد ابراهیمی دبیر ستاد دهه فجر شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

ابراهیمی بابیان اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سوء خود، دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده یا کمرنگ جلوه دهند، افزود: ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی‌خورد زیرا آن‌ها می‌دانند که در رژیم گذشته چه داشتند و اکنون چه موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند.

دبیر ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اهر در ادامه به تشریح برنامه‌های ستاد پرداخت و گفت: در طول این دهه ۸۷ پروژه عمرانی توسط مسئولین شهرستانی و ۸ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به‌صورت ویدئوکنفرانس هم‌زمان با سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

ابراهیمی افزود: بیش از ۹۵ برنامه فرهنگی در طول این دهه اجرا خواهد شد و ۵ پروژه اداره شبکه بهداشت و درمان نیز در اسفندماه سال جاری افتتاح می‌شود.

دبیر ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اهر بابیان اینکه برنامه استقبال از آفتاب هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز اجرا خواهد شد گفت: ایام‌الله دهه فجر، فرصتی دوباره برای تجدیدعهد ملت ایران با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره( و شهدای گران‌قدر است.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران تصریح کرد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران بوده و همه  وظیفه‌داریم در طول این دهه یاد و نام این انسان‌های ولایتمدار را گرامی بداریم.

انتهای پیام/