به گزارش خبرنگار اهرامروز، رحیم عبدالهی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با موضوع انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری اظهار داشت: استفاده غیرقانونی از عنوان و جعل عنوان از قبیل استاد، دکتر یا مهندس جرم محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر با اشاره به این‌که اجرای کامل مفاد قانون؛ ضامن سلامت انتخابات است، افزود: در اجرای قوانین انتخابات با هیچ کسی نه تعارف می‌کنیم و نه مماشات! قانون بر همه فصل‌الخطاب است و با عدول از قوانین توسط هر شخص یا مسئولی؛ بدون شرط برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: عامل اصلی موفقیت در برگزاری انتخابات ادوار گذشته؛ تعامل و هماهنگی بین اعضای شورای تأمین، عوامل اجرایی و دستگاه‌های مختلف شهرستانی بود که لازم می‌دانم از همه آن‌ها قدردانی کنم، چراکه برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه جزو مطالبات مردم است.

عبدالهی بیان کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری؛ از تجربیات ادوار گذشته استفاده کرده و تعامل و همکاری بین‌بخشی را تقویت کنیم و شیوع ویروس کرونا، انتخابات پیش‌رو را متفاوت‌تر و حساس‌تر از گذشته می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر از جمله مواردی است که باید با حساسیت به این موارد پرداخت کنیم و تصمیماتی را اتخاذ کنیم.

وی با تأکید بر این‌که بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و اطرافیان‌شان قابل‌قبول نخواهد بود، ابراز داشت: در جلسات آتی از مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز برای تصمیم‌گیری در این رابطه دعوت به عمل آید.