مصطفی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: روز هفتم مهرماه که به‌عنوان روز آتش‌نشانی نام‌گذاری شده تمامی آتش‌نشانان در سراسر کشور همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که از خاک و ناموس میهن اسلامی دفاع کردند آن‌ها نیز از جان و مال مردم از نظر ایمنی در برابر هرگونه حوادثی حفاظت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت آتش‌نشانان در جامعه بسیار خطیر بوده و هدفشان نیز در مقابل جان مردم و ایمنی آن‌ها برای همگان مشخص است، افزود: آتش‌نشانان از جمله قشرهایی هستند که شبانه‌روزی برای آرامش و آسایش مردم در شیفت‌های مختلف تلاش می‌کنند که جا دارد از تلاش و زحمات آن‌ها قدردانی کنیم.

سرپرست شهرداری اهر ادامه داد: آتش‌نشانان گاها در مأموریت‌های مختلف حتی از جان خود نیز مایه می‌گذارند تا مردم با مشکلات عدیده‌ای روبر نشوند.

اکبری با تأکید بر اینکه در حال حاضر در سطح شهرستان اهر دو ایستگاه آتش‌نشانی داریم، گفت: اخیراً واحد آتش‌نشانی اهر به سازمان ارتقاءیافته و چارت سازمانی‌اش ابلاغ‌شده که از این پس فعالیت‌های خود را زیر نظر سازمان ادامه خواهند داد البته که این واحد به سازمان ارتقاءیافته ولی از نظر نیروی انسانی و امکانات کمبودهایی دارد.

وی اظهار داشت: در تدوین لایحه بودجه سال ۹۶ و با تصمیم اعضای شورای شهر اهر سعی می‌کنیم تا برخی نواقصات و کمبودهای آتش‌نشانی را از نظر امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات تأمین کنیم تا خدمات این سازمان به‌تبع تأمین نیازها مطلوب‌تر باشد.

سرپرست شهرداری اهر در پایان با اشاره به اینکه نزدیک به شش نفر نیروی انسانی در دوران سرپرستی به آتش‌نشانی اهر اضافه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اساسنامه سازمان آتش‌نشانی به‌تازگی ابلاغ‌شده و در نظر داریم که بعد از تعطیلات طی جلسه‌ای رئیس، مدیرعامل و هیئت‌مدیره را مشخص می‌شود و از طرفی برای سازمان آتش‌نشانی اهر بودجه مستقل اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/