به گزارش اهرامروز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در مراسم نمادین گرامیداشت روز جهانی قدس در اهر، تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی را مقاومت امت اسلامی و انتفاضه مردم فلسطین در برابر آنها برشمرد.

وی گفت: رژیم غاصب قدس بداند در آینده هیچ جایی در میان جهان اسلام نخواهند داشت و به شدت مورد غضب و آتش قهر امت اسلامی خواهند بود.

امام جمعه اهر افزود: امسال نیز با وجود شرایط کرونایی نتوانستیم با راهپیمایی گسترده میلیونی انزجار و نفرت خود را اعلام نماییم ولی دشمنان اسلام بدانند قلب امت اسلامی و مجاهدان غیرتمند مقاومت برای آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در آن می تپد و آن روز را لحظه شماری می کند.

وی ادامه داد: مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی علی رغم تبلیغات مسموم کننده دشمنان اسلام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور گسترده و انتخاب دولتی انقلابی، کارآمد و امیدآفرین بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب در گام دوم آن رقم خواهند زد.

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به دشمنان می گوییم سیاست ما عین دیانت ماست و به فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ما هیچ اعتمادی به آمریکا و کشورهای اروپایی نداریم.

انتهای پیام