به گزارش خبرنگار اهرامروز، اکبر فلاح در آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر با اشاره به این‌که ۸۳۹۰ واحد مسکونی طی چهار سال در قالب طرح نهضت ملی مسکن در اهر احداث می‌شود، اظهار داشت: در اولین سال، ۲۲۰۹ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن سهمیه برای شهرستان اهر اختصاص یافته و تابه‌حال برای بیش از ۲۰۰۰ متقاضی تکمیل پرونده کرده‌ایم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی اهر از ثبت‌نام ۸۱۰۰ متقاضی برای نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و افزود: با بررسی صلاحیت شرکت‌های پیمانکاری؛ ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر جهت احداث به شرکت شیخ شهاب‌الدین واگذار شده است.

وی بابیان این‌که هم‌زمان با دهه‌ی فجر، ۴۲ واحد مسکونی شرکت تعاونی شهید منتظری اهر به مالکان تحویل داده شد، گفت: ۳۷ واحد از مسکن مهر شهید منتظری دچار مشکلاتی بود که با حمایت و همراهی دادستان و فرماندار اهر مشکلات آن‌ها مرتفع شد و سال آینده با تکمیل واحدهای مسکونی باقی‌مانده؛ تحویل مالکان می‌شود.

فلاح با قدردانی از تلاش‌های فرماندار اهر برای مانع‌زدایی از پروژه‌های ساخت مسکن یادآور شد: همکاری‌های مستمر فرماندار در گره‌گشایی از پروژه‌های ساخت مسکن برای ما قابل توجه بود، لذا لازم می‌دانم تا از تلاش‌های فرماندار اهر در حوزه راه و شهرسازی قدردانی کنم.

انتهای پیام/