به گزارش خبرنگار اهرامروز، سردار غلام عسگر کریمیان در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا و مسئولان شهرستان اهر با آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، اظهار داشت: بنده تاکنون دو بار احساس از دست دادن پدر را تجربه کرده‌ام یکی پدر واقعی بنده و دیگر خداحافظی آیت‌الله مجتهد شبستری برای ما همچون از دست دادن پدر سنگین و غیرقابل‌تحمل است.

وی با اشاره به اینکه پاسداران سپاه عاشورا همواره در مقابل فتنه گران و کسانی که فکر تهدید جامعه اسلامی را در سر می‌پرورانند ایستادگی خواهند کرد، افزود: آیت‌الله مجتهد شبستری در تمامی عرصه‌های مبارزه پیشتاز بودند و در جریان فتنه ۸۸ نقش ایشان به‌وضوح قابل‌مشاهده بود که برای دفاع از اسلام و نظام ازخودگذشتگی کردند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی که حجت‌الاسلام آل هاشم را برای نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی انتخاب کرده‌اند همواره سپاه عاشورا در کنار ایشان نیز خواهد بود و مطمئن هستم که آیت‌الله مجتهد شبستری نیز خواستار آن هستند.

سردار کریمیان بابیان اینکه آیت‌الله مجتهد شبستری از آذربایجان نگران نباشند، گفت: آذربایجانی‌ها در روزهای سخت انقلاب یار و یاور انقلاب و ولایت بوده‌اند و خواهند بود هرچند دل‌نگرانی شما برای ما بسیار عزیز و مقدس است ولی خاطر شریفتان را آشفته نکنید ما سربازان ولایت و جان‌برکفان برای حفاظت از انقلاب اسلامی و تداوم آن و بسترسازی برای تشکیل حکومت جهانی اسلامی در میدان خواهیم بود و خواهیم جنگید.

به گزارش اهرامروز، در پایان این دیدار جامعه ایثارگران و جانبازان آذربایجان شرقی و آیت‌الله جواد حاجی‌زاده به نمایندگی از مردم اهر به‌پاس زحمات ۲۲ ساله آیت‌الله مجتهد شبستری با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی کردند.

انتهای پیام/