به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی اهر با اشاره به اینکه به جهت این‌که آغاز به کار ستاد برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با برنامه‌های هفته دفاع مقدس تداخل نکند به بعد از هفته دفاع مقدس موکول کرده‌ایم، اظهار داشت: ستاد برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با دستور امام جمعه و با دعوت سپاه از مسئولان منطقه در اهر تشکیل می‌شود.

وی افزود: امام جمعه و فرماندار شهرستان اهر تأکید دارند یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران بایستی به‌ صورتی برگزار شود که در شان و منزلت شهدا باشد و بر همین اساس می‌بایست تمامی دستگاه‌ها و نهادها سپاه را در برگزاری این یادواره یاری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از آمادگی سپاه شهرستان اهر جهت برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشنهاد می‌کنیم تا این یادواره در یکی از روزهای هفته بسیج برگزار شود.

 

فرهنگ احترام به والدین و قانون جزو موضوعات جشنواره عکس سال ارسباران است

مهدی زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه قبلی این شورا اظهار کرد: در جلسه قبلی مقرر شده بود سپاه ناحیه اهر به‌عنوان مجری برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تمهیدات لازم را جهت برگزاری این یادواره اتخاذ کند و ستاد را در اسرع وقت تشکیل دهد.

وی، توجه به فرهنگ احترام به والدین و قانون را جزو موضوعات جشنواره دوسالانه عکس سال ارسباران عنوان کرد، گفت: قید این موضوعات در جشنواره دوسالانه عکس سال ارسباران از مصوبات شورای فرهنگی عمومی بود که اکنون این موضوعات در فراخوان جشنواره قید شده و حال آماده تأیید شورای نظارت و انتشار فراخوان هستیم.