شرکت داوطلبان در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در اهر/ مصاحبه با داوطلبان انجام می گیرد
به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر شجاعی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تغییر روش نحوه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اظهار داشت: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سال تحصیلی 98-97 پیش از ظهر امروز در مدرسه نمونه توحید اهر برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش اهر افزود: بر اساس دستورالعمل و شیوه نامه وزارتی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، در این آزمون کلیه همکاران متقاضی پست مدیریت مدارس در سال تحصیلی 98-97 حضور داشتند.
وی یادآور شد: همچنین کلیه مدیران فعلی مدارس (به استثنای مدیران مدارس خاص، غیردولتی، شبانه روزی، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و استثنایی) که دارای 4 سال سابقه مدیریت به طور متوالی بودند نیز در آزمون شرکت کردند.
انتهای پیام/