بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به بررسی طرح استفساریه قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران در نشست کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس اظهار داشت: طرح استفساریه قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران که به‌صورت طرح یک‌فوریتی ارجاع داده بودند در مجلس رأی نمایندگان را نتوانسته بود کسب کند.

وی افزود: طرح استفساریه قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران نیز که در کمیسیون امور داخلی شوراها به رأی گذاشته‌شده بود رأی نیاورد.

نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس ادامه داد: طرح استفساریه بدین منظور است که آیا قانونی که برای منع به کار گیری بازنشستگان در مجلس تصویب‌شده شامل حال شهردار تهران می‌شود یا خیر؟ عصر امروز در جلسه کمیسیون امور داخلی شوراها نظر بر این شد که افشانی شهردار تهران شامل این قانون می‌شود.

عبدالهی بابیان اینکه مستثنی‌شدن دوباره مدیران در اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان جایز نیست، خاطرنشان کرد: با وجود این‌که قانون صراحتاً اعلام کرده که برخی از مدیران باید از پست‌های مدیریتی کنار گیری کنند پس شهردار تهران نیز رفتی است و باید جایگزینی از سوی شورای شهر تهران انتخاب شود.