به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: عملیات اجرایی استادیوم ۵۰۰۰ نفری از سال ۹۱ شروع شده، ولی متأسفانه به دلیل وجود معارض در محل احداث پروژه و نیزارها در عمل خاک پروژه؛ عملاً ادامه‌ی اجرای این پروژه را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: پروژه‌ی استادیوم ۵ هزار نفری یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها و مطالبات مردم منطقه است، البته برای جابه‌جایی این پروژه به محل جدید که مشکلات محل قبلی در این محل وجود ندارد و از هر لحاظ برای شروع و عملیاتی شدن استادیوم ورزشی اهر آماده است و حتی اعتباری نیز در این خصوص وجود دارد. که برای شروع پروژه به دستور اکید جنابعالی نیازمند است. هرچند تابه‌حال وعده‌های وزرای دولت در این زمینه محقق نشده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با توجه به این‌که شهرستان اهر در سبک‌های مختلف رزمی فعالیت داشته و قهرمانان زیادی در سال‌های اخیر به اردوهای تیم ملی راه‌یافته‌اند و از طرفی پروژه ملی خانه رزمی اهر که نزدیک به ۸ سال می‌شود که با وجود اجرای فونداسیون؛ بلاتکلیف رها شده است لذا آغاز عملیات احداث این پروژه از اهمیت بسزایی برای جامعه ورزشی شهرستان اهر برخوردار است.

محرم‌زاده بابیان اینکه انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان دولت مردمی نسبت به اجرایی شدن این پروژه‌ها که جزو مطالبات جامعه ورزشی است توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: شهرستان هریس و شهرهای تابعه از کمترین امکانات ورزشی برخوردار است و به عبارتی در حوزه زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزشی جزو شهرستان‌های محروم آذربایجان‌‌شرقی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: به خاطر اینکه در شهرستان هریس، جوانان از بیکاری در رنج هستند لذا وجود ورزشگاه و محل‌هایی برای ورزش و تفریح می‌تواند امید را در دل این جوانان زنده نگه‌دارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرستان هریس حتی داشتن یک زمین چمن طبیعی یا مصنوعی به آرزوی دیرینه‌ی جوانان هریسی تبدیل شده است، اضافه کرد: شهر آرباطان با وجود استعدادهای زیاد ورزشی از امکانات ناچیزی بهره‌مند است، از این‌رو درخواست ما این است که برای جوانان و ورزشکاران این شهرستان با ایجاد اماکن ورزشی خدمتی ماندگار از دولت مردمی به یادگار بگذارید.

محرم‌زاده خاطرنشان کرد: آقای وزیر از شما برای سفر به شهرستان‌های اهر و هریس دعوت می‌کنم و انتظار دارم‌ تا با سفر به منطقه‌ی ارسباران؛ محرومیت‌هایی که گفتیم از نزدیک مشاهده کنید. هرچند انتظارات مردم ما در حدی نیست که وزرای دولت مردمی نتوانند از تحقق آن برآیند.

انتهای پیام/