به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد سرقینی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اهر با اشاره به پروژه‌های مشترک سپاه ناحیه اهر و شهرداری اظهار داشت: کوچه بعثت ۱۹ که جزو مناطق محروم بود و منازل این کوچه به فاضلاب شهری نیز هنوز متصل نشده است.

شهردار اهر بابیان این‌که کوچه بعثت ۱۹ به دلیل عدم مسیرگشایی و دفع آب‌های سطحی با مشکلات بسیاری مواجه بود، افزود: لازم می‌دانم از سپاه ناحیه اهر و اداره راهداری در رابطه با مسیرگشایی کوچه بعثت قدردانی کنم و سال آینده نیز این کوچه را آسفالت‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: بوستان غدیر و پوشش کانال منطقه‌ی شله‌بران با همکاری سپاه ناحیه اهر اجرا و مورد بهره‌برداری اهالی قرار گرفته؛ البته این پروژه‌ها به دست امام جمعه کلنگ‌زنی شده بود که باید اجرا می‌شد البته معتقدم اگر پروژه‌ای کلنگ‌زنی می‌شود باید اجرایی شود به طوری که از زمان مسئولیت‌ام هر پروژه‌ای که کلنگ‌زنی کرده بودیم آن را نیز اجرایی کرده‌ایم.

سرقینی اضافه کرد: مسیرگشایی و آسفالت‌ریزی باغلارآراسی به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۵ متر از جمله پروژه‌های بزرگ شهر اهر است که آسفالت‌ریزی این مسیر نیاز بود که با پیگیری‌های فرماندار نهایی شد.

شهردار با با تأکید بر اینکه امسال شهر اهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده بود، خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که شهرداری اهر در سطح استان، بیشترین حجم آسفالت‌ریزی چه از نظر سطح و تناژ را داشتیم به طوری که ۱۶۰۰۰ تُن امسال آسفالت‌ریزی کردیم.