به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل غنی‌زاده صبح یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر بابیان این‌که فرهنگ عمومی اغلب در ادارات و از سوی نهادهای ذی‌ربط مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: فرهنگ عمومی از ارزش‌های فراگیر است که تا دیروز باور بود و امروز به فرهنگ تبدیل شده است.

فرماندار اهر افزود: وقتی می‌خواهیم در مورد شهرستان نظر ارائه دهیم، باید شاخص‌های رفتاری عموم جامعه را مدنظر قرار دهیم. در جامعه ما شکل‌گیری فرهنگ عمومی منطبق با دین اسلام است.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، با اینکه می‌گوئیم سردار سلیمانی برای همه‌مان با ارزش بود اما حداقل به ادارات و نهادها تکلیف نشد تا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید اقدامی شود با این حال مردم هیچ‌گاه جایگاه سردار سلیمانی را فراموش نکرده‌اند. چون همه می‌دانند شهید سردار سلیمانی برای حفظ امنیت کشورمان، مقابل داعشی‌ها ایستاد.

غنی‌زاده با قدردانی از حضور پُرشور مردم ولایت‌مدار اهر در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: با اینکه اغتشاشات اخیر بر روابط بین‌الملل جمهوری اسلامی تأثیر گذاشته بود، حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نشان داد که هنوز اتحاد و همدلی بین ملت ایران وجود دارد و راهپیمایان ضمن اعلام برائت از اغتشاش‌گران، دخالت کشورهای متخاصم از جمله آمریکایی‌ها در امور داخلی را محکوم کردند.

فرماندار اهر در پایان بر ضرورت جلوگیری از ورود فرهنگ غلط و بدعت‌ها به جامعه شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: وقتی یک فرد به‌عنوان مدیر یا مسئول به شهرستان می‌رود، بایستی خود را با فرهنگ آن شهرستان تطبیق دهد نه اینکه سعی کند تا تعادل فرهنگی شهرستان را برهم بزند.

خبر: علی دایلاری