به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در نشست روشنگری و بصیرتی ویژه پاسداران و بسیجیان شهرستان اهر با اشاره به این‌که تبلیغات غربی‌ها به گونه‌ای است که سپاه به این کشور حمله کرده است، افزود: سپاه و بسیج همواره در برابر خودکامگی‌های غربی‌ها ایستاده‌اند و آن‌ها از این ایستادگی و مقاومت به سطوح آمده‌اند از این‌رو دست به تخریب و تحریم سپاه زده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه تحریم‌ها را لغو نمی‌کنند چون تنها اهرم فشار آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران همین تحریم‌هاست و از طرفی اگر تحریم نبود غربی‌ها نمی‌توانستند جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار بگذارند.

وی بابیان این‌که آمریکایی‌ها علاقه‌مند بازگشت ایران به دوران قبل از سال ۵۷ است، ابراز داشت: غربی‌ها آنهایی را دوست دارد که انتخابات را در داخل کشور تحریم کند و از طرفی نظام جمهوری اسلامی را به هر بهانه‌ای تحت فشار قرار دهد.

سرایی ادامه داد: مشکل اصلی دشمنی استکبار جهانی با هویت اسلامی و ایرانی است و تا زمانی که پایه‌های عالم تشیع مستحکم باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند اعمال فشار یا قدرت نماید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با ذکر این‌که برخی به جای انقلاب اسلامی؛ دو دستی به میز و صندلی ریاست چسبیده‌اند، گفت: مهم‌تر از میز و صندلی ریاستی که برخی‌ها خود را فدا می‌کنند اگر از انقلاب اسلامی چسبیده بودند وضعیت خیلی بهتر از این می‌بود.

وی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و گفت: عدم شرکت در انتخابات به معنی بازی در زمین دشمن است، دشمنی که همواره به دنبال ترویج تحریم انتخابات ریاست جمهوری و بی‌تفاوتی است تا مشارکت مردم در این رویداد کم‌رنگ شود.

سرایی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و انقلابی؛ در آینده‌سازی کشور سهیم باشیم شاید گفته شود با شرکت در انتخابات وضعیت تغییر نمی‌کند در حالی که کاملاً برعکس است اگر در انتخابات مشارکت نکنیم وضعیت شاید بدتر هم بشود.