به گزارش خبرنگار اهرامروز، جواد حاجی‌زاده در آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر اظهار داشت: منطقه ارسباران ظرفیت کم‌نظیر و بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف دارد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در دولت آیت‌الله رئیسی بتوانیم هنر را به جایگاه حقیقی خود برسانیم و مهندسی فرهنگی کشور انجام شود.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به صورت منظم برگزار می‌شود و مصوبات خیلی خوبی داشته‌ایم و امسال نیز ششمین جلسه را برگزار کردیم.

حاجی‌زاده ابرازکرد: در سال گذشته در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، اخلاق و معنویت بحث شده، تدوین حیات و زندگی و بیوگرافی شخصیت‌های شهرستان و اولین امام جمعه شهرستان تدوین شده و در رابطه با قانون‌مندی، قرآن و خانواده بحث‌هایی شده است.

وی گفت: شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان از دیگر مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوده و مسئولین شهرستان علاوه بر بحث مصوبات تلاش می‌کنند موضوعات را در شهرستان اجرایی شود.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران که با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.