به گزارش اهرامروز، بیت الله عبدالهی دیشب در حاشیه آئین معارفه فرماندار جدید اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه سیستم بیمار اداری و بانکی یکی از مشکلاتی است که صنعت و خدمات و سرمایه‌گذاران با آن دست به گریبان هستند و اگر حمایت‌های اساسی در این خصوص صورت نگیرد شاهد ور شکسته شدن طرح‌های تولیدی کم توان و افزایش بیکاری در جامعه خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان حتی برای معرفی مدیرش به شهرستان نمی‌آید  چطور می‌خواهد مشکلات مختلف حوزه مدیریت خود را حل کند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت: متاسفانه چندین سال است ساخت مجموعه ۵ هزار نفری اهر به حال خود رها شده و هیچ کس خود را پاسخگوی حل مشکلات این حوزه نمی‌داند.

وی گفت: متأسفانه مدیری که حتی برای معرفی مدیر شهرستانی خود زحمت حضور در آن شهر  را نمی‌دهد چطور می‌خواهد برای توسعه ورزش شهرستان‌ها تلاش کند.

عبدالهی با اشاره به کمبود فضاها و امکانات ورزشی در شهرستان‌ها خواستار تدابیر مسوولان کشوری و استانی به این امر شد.

نماینده مردم اهر در مجلس در قسمتی دیگر از سخنان خود از فرماندار خواست پیگیری مطالبات مهم منطقه از جمله بزرگراه اهر – تبریز، جذب سرمایه‌گذاران، فراهم کردن زمینه برای اشتغال را از اولویت کاری روزانه خود قرار دهد.

وی از پیگیری خود برای حل مشکلات درمانی منطقه و مطالبات شهرداری از دولت در راستای صدور پروانه رایگان و مشکلات آموزشی و سرمایه‌گذاری خبر داد.

انتهای پیام/