به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبرزاده اهری در آیین معارفه سرپرست شهرداری اهر با اشاره به اینکه شهرداری‌ها قلب تپنده هر شهر است، اظهار داشت: شهرداری اهر که با کمبود منابع مالی و بودجه و با برخی ندانم‌کاری که آسیب‌دیده شاید زیاد مهم نباشد ولی خدای‌ناکرده اگر روزی درب شهرداری بسته شود شهر به شهری ویرانه و زباله‌دان تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: بنده و همکارانم در شورا با انگیزه‌ای برای عمران و آبادانی شهر اهر وارد عرصه شده‌ایم البته که اگر مدیران و کارکنان شهرداری با تعامل با شورا می‌توانند شهر اهر را آباد کنند و آنگاه می‌توان پاسخ اعتماد مردم را به‌خوبی داد و مردم را به شورا و خدمت گذاران خوش‌بین کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه شهرداری اهر با کمبود بودجه و امکانات دست و پنجه نرم می‌کند و اعضای شورا از آن آگاه هستند، افزود: بنده در دوره دوم شورای شهر اهر در جریان امور بودم و تلاش‌های بسیاری برای رفع مشکلات شهرداری انجام شد و جواب هم داد ولی متأسفانه بعد از آن با برخی ندانم‌کاری‌ها و کم‌لطفی‌ها وضعیت شهرداری اهر مجدداً به روال سابق بازگشته است.

علی‌اکبرزاده اضافه کرد: از این‌که تاکنون چه اتفاقاتی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر افتاده ارتباطی به ما ندارد ولی با همکاری مدیران و کارکنان شهرداری اهر و شورا سعی کنیم تا نفاق را از شهرداری اهر می‌زداییم و اولویتمان در شورا ایجاد وفاق و همدلی در شهر اهر است.

وی با ذکر اینکه تا زمانی که کارکنان شهرداری اهر آسایش و آرامش نداشته باشند نمی‌توانند برای شهروندان خدمات ارائه دهند، گفت: امیدوارم با سیاست‌ها و تدابیر جدید شاهد بهبود وضعیت خدمات شهری در اهر باشیم و از طرفی با همفکری شورا و شهرداری در تمامی زمینه‌ها از جمله عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و … تلاش می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر تأکید کرد: مردم اهر ساعت‌ها پای صندوق‌های اخذ رأی ایستادند تا آن‌که را می‌خواهند انتخاب کنند و باید گفت که مردم اهر به تغییر و تحول رأی دادند، امروز با اجابت خواسته‌های مردم و رسیدگی به مشکلات باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا مردم این شهر تغییر را به‌خوبی لمس کنند.

علی‌اکبرزاده با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اعضای شورای اسلامی شهر اهر ایجاد وحدت و همدلی در بین مسئولان و مردم است، گفت: با توجه به اینکه برای ریشه‌کن کردن نفاق تلاش و همت مضاعف داریم بلکه این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه کارکنان شهرداری اهر و مسئولین شهرستانی یار و یاور شورا باشند.

انتهای پیام/