به گزارش اهرامروز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اهر در گفت و گو با خبرنگار ارس نامه با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای سپاه اعم از بسیجیان و پاسدران در جهت جمع آوری و ساماندهی کمک های مردمی به زلزله زدگان، اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله تمام رده های سپاه شهرستان اهر در جهت جمع آوری کمک های مردمی بسیج شده اند و مردم این شهرستان بسیار سرفرازانه و دلسوزانه در این امر ظاهر شدند.
سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی افزود: مردم روستاهای اهر که در زلزله ۹۱ بخوبی ایام تلخ زلزله را درک کرده بود، هر نوع کمک خود را بسوی جمع آوری ها روانه داشته اند و استقبال مردمی برای کمک ها بسیار چشمگیر است. بطوری که نیروهای ما در چند روز کار شبانه روزی باز نتوانسته اند تمام کمک ها را به محل جمع آوری برسانند و هنوز چندین روز کار و زحمت لازم است تا تمام کمک ها را به محل جمع آوری انتقال و از آنجا به کرمانشاه روانه کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین با اشاره به نوع کمک های جنسی مردم اهر، بیان داشت: ۳۰۰۰ بسته نان، ۲۰۰۰ تخته پتو، هزاران دست لباس گرم نو و دست نخورده، قریب به ۴۰ دستگاه بخاری نفتی و برقی، چادر، کیسه خواب، مقادیر قابل توجه مواد خوراکی از برنج و کنسرو و چای خشک، آب معدنی و همچنین سیب اهر توسط مردم به زلزله زدگان در مساجد و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی جمع آوری شده و کمک ها هنوز ادامه دارد.
سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در پایان  با تقدیر و تشکر از آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه که در کمک به زلزله زدگان سنگ تمام گذاشتند، گفت: نمی توان استقبال مردم را در کمک کردن به زلزله زدگان غرب با چند جمله توصیف کرد. خودرو های حامل کمک های مردم اهر پس از هماهنگی در سریع ترین زمان نسبت به انتقال کالاها و اجناس جمع آوری شده اقدام خواهند نمود و علاوه بر آن، گروهی از بسیج شهرستان جهت امداد به مناطق زلزله زده اعزام می شوند