مصطفی خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اهر استقرار یافته و رسماً کار خود را آغاز می‌کند و تبلیغات ستاد مرکزی شهرستان اهر در منطقه ارسباران شروع می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان اهر بابیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در پست‌های مختلف از جمله بازرسی، معاون قوه قضائیه و غیره از مدیران موفق و کارآمد کشور بود، ادامه داد: رئیسی از انسان‌های پاک دست و نیروی اخلاقی، علمی و حوزوی انقلاب اسلامی است.

خجسته اضافه کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در سخنرانی‌های خود به فراجناحی بودن اشاره‌کرده و اعلام کردند که به هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی وابستگی ندارند، رئیسی با شعار کار و کرامت وارد گود انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی هم درون‌گرا و هم برون‌گرا هستند و تأکید دارند علاوه بر تعامل و رابطه با خارج از کشور، شأن و شئون و استقلال انقلاب اسلامی بایستی حفظ شود، بیان داشت: با توجه به اینکه نیروی انسانی که در کشور داریم علی‌الخصوص نیروی جوان می‌توان با وجود این جوانان گره بسیاری از مشکلات کشور را باز کرد و نیازی نداریم که از خارج از کشور برای ما تعیین و تکلیف کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان اهر گفت: حجت‌الاسلام رئیسی ضمن اینکه تأکید کرده‌اند با خارج از کشور روابط دوستانه‌ای خواهیم داشت و در داخل کشور از نیروی انسانی جوان تحصیل‌کرده، متخصص و کارآمد برای بهبود وضعیت کشور و رفع مشکلات مردم استفاده می‌شود.

خجسته با اشاره به اینکه معضل بیکاری جوانان گریبان گیر مردم و کشور شده است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نسخه شفابخشی برای رفع معضل بیکاری خواهد بود و موفقیت امروز و پیروزی کشور در برابر تحریم‌های دشمنان، جز با اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال علاج دیگری ندارد.

انتهای پیام/