به گزارش اهرامروز، علیرضا کریم پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  تبیین حقایق واقعه غدیریکی از اهداف ما در برگزاری نمایش بازسازی غدیرخم در شهرستان اهر می باشد. نمایش بازسازی صحنه واقعه غدیر در سال ۹۶ برای سومین بار متوالی در اهر برگزار خواهد شد. مقدمات این نمایش از ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسات متعددی با دست اندرکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه آغاز شده است.

وی افزود: با عنایت خداوند متعال، بسیاری از کارهای این نمایش از جمله ساخت برکه غدیر یکی از اساسی ترین محلهای صحنه غدیر، که نزدیک به هفتاد درصد نمایش در کنار آن اجرا می شود انجام شده، همچنین بازسازی نماد کعبه معظمه در ابعاد ۶ در ۶ مترنیز توسط تعدادی از بسیجیان و هنرمندان در حال انجام می باشد و تعداد ۲۵۰ دشداشه عربی در حال آماده سازی برای مراسم می باشد.

کریم پور به تامین احشام مورد نیاز برای این نمایش اشاره کرد و گفت: دوازده نفر شتر از از روستای زاخر شهرستان اهر تامین شده و ۱۰ راس اسب مورد نیاز نیز با هماهنگیهای لازم تامین شده و از دو روز مانده به برگزاری نمایش در منطقه حاضر خواهند شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر در مورد بازیگران این نمایش نیز گفت: از هنرمندان انجمن نمایش بسیج هنرمندان شهرستان اهر برای ایفای نقش در این بازسازی دعوت به عمل آمد که حدود ۳۰ نفر صحنه گردانان و بازیگران اصلی و دویست و پنجاه نفر نیز به عنوان اعضای کاروان در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

در این بازسازی آقایان میرعباس خلیفه لو کارگردان، استاد حسین دوستی روایتگر و سرپرست گویندگان و دکتر جلیل اصغری از کارگردانان مطرح کشوری که اصالتا اهری هستند در این مجموعه ما را یاری خواهند نمود.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان اهر خواست تا در روز عید غدیر خم (شنبه ۱۸ شهریور ماه ۹۶ ساعت ۹:۳۰ صبح) برای تماشای این نمایش در شهرک صنعتی اهر حضور یابند.